onsdag 2. desember 2009

Today...Nothing, yet some!

Yo! 
Er skremmende nær å fullføre den ene essayen! Men likevel så skal jeg se på South Park nå... Kan jo gjøre den ferdig i morgen! 

I dag trente jeg for første gang på over to uker. I løpet av de to ukene har jeg BARE rørt på meg når jeg jeg har gått frem og tilbake til skolen. Så det å faktisk løpe og ikke minst røre på seg i over 10min sammenhengende viste seg å være SYKT slitsomt. Da vi skulle strekke ut var jeg sikker på at jeg skulle besvime, men det gjorde jeg ikke. Takk og lov... 

Etter treningen klarte vi, selv slitne som fy og skjelvende, å lage en uber digg middag. Mmmm... Blæskjell- i hvitløkssuppe (hvordan skrives skjell? Sjell? Anyhu!) NORSK laks og cæsar salat. Smudiruuuud! OG ikke nok med at det var en fantastisk middag, trening overstått og nesten ferdig med essay, men, neste uke, som avslutning på 2009 i Newcastle, så skal vi se Big Bang neste torsdag! Og det er på et utested med plass til ca 250 folk, så det blir jo bare drit fett! Æ glær mæ!!! Nesten mer enn æ glær mæ til å komme til Norge, nesten. 

Men nå må jeg konse på å se Cartman spy bæsj...

Btw: Owl City= utrolig chill musikk. Pop med stor P, men chillbakgrunds musikk.
Og denne er LOL, (takk Jessica) http://www.youtube.com/watch?v=1ZeciX-3wfs

1 kommentar:

  1. Ihihi, så morsomt at du også har blogg ^^, Skal jeg følge med ;)

    Nei har ikke kunsthistorie på samme måte som deg, men har kunst og håndverk-eksamen sånn at jeg må kunne om epokene og kunstnerne i forhold til billedanalyse og sånn. Men stryker nok ikke, ettesom jeg liker å tro at arbeidene mine ikke er såååå dårlige ;)

    Sånn jeg får sånn musikksak fra YouTube er at jeg finner videoen, så trykker jeg til høyre i den "luka" unden URL'en. Der må du trykke to ganger, for første gangen blir den ikke markert. Så kopierer du den lange saken der og limer den inn på "rediger HTML" på bloggen din. For å få den til en sånn liten stripe redigerer du incgesene fra 433 til 25 :) Håper dette ga noe mening, hvis ikke er det bare å spørre igjen ;)

    SvarSlett