torsdag 10. desember 2009

Makes me soooo Happy!

Det er nok egentlig få ting her i versen som gjør meg genuint glad, som gjør meg skikkelig glad tvers igjennom. Men jeg fant ut nå, og ved å tenke tilbake, at det å få gode karakterer gjør meg faktiskt ekstremt glad. Det er faktisk på det nivået at jeg skjelver litt når jeg er i ferd med å finne det ut. Men det går jo da også den andre veien om karakteren ikke skulle være så god... 

Derfor må jeg si at jeg finner det litt pussig at jeg nå sitter og skriver her og ikke leser skole relaterte ting som kunne eventuelt gitt meg gode karakterer! Men det jeg liker best er nok å få god karakter på noe jeg forventet å få shait på. Sånn som jeg fikk nå. GLAD! 

Og ikke nok med det! Men, det er blue sky og vi skal se Big Bang i kveld! Vi får besøk av en kompis som studerer i Edinburg, norsk vellamerke... Men dette blir en bra bra dag! Ja, og siden vi får besøk så tar vi det som en unnskyldning til å spise ute. Nam nam!

Men ja, det er litt rart at jeg satt oppe etter trening i går og så tre eller fire episoder Gossip Girl istedet for å lese i Kunsthistorie bøkene jeg må levere tilbake til biblioteket før jeg drar hjem... Men men, det kan vi ta siden. Null stress jogge dress. Fy ripsbusk jeg gleder meg til å komme hjem! Selv om jeg må jobbe mye med skole. MEN! Jeg anbefaler å sjekke ut alle soundtrackene til Gossip Girl, de har faktisk utrolig bra musikk! Får litt lyst til å hoppe litt rundt. Kankje jeg skal koble pc'n opp til anlegget og gjøre akkurat det. Ja, jeg gjør det! Jumpin' Jack Flash! WOOP!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar