mandag 21. desember 2009

Da Hut Party!

Hyttegjeng reunion var gøy da! Og det ble nesten knipset flere bilder bare på denne festen enn i alt i år... Men det er rart det at man, uansett hvor mange bilder blir tatt, så er alle bildene meningsløse og dårlig tatt! Men jeg fikk noen fina av Nina som danser rundt i snøen. Haha. Søta! Det faktum at det er ca. 10 minus ute og snø, stoppet ikke Nina fra å lage snøengler og kaste snø rundt seg. Vakkert da seh! 


Jeg må nok innrømme at det er dette jeg kanskje husker best fra hele kvelden, også var det så kos med glitter snø og Nina i den! Men det var absolutt hyggelig å se alle igjen som jeg ikke har sett siden sommeren eller værre er. Og Silje er utrolig god på det å rydde opp snapt ass! Det så jo ut som skikkelig crap da vi la oss, og gulvet var jo til å spy av, men husmor skillsa til Silje trår til og alt ender opp shiny and new. 


Ellers, når det ikke var snøbasing, var det mye gitarspill, synging, dansing, potetmos laging, diskutering, og masse musikk switching. Men det er kos. 


Jeg har i denne anledning tenkt til å legge ved et bilde av dompappen vi har utenfor vinduet. Den er søt vel! Da er det jul, eller hva? Og det som er så søtt med de, er at de alltid reiser i par! Eller, alltid spiser i par også.. Tydligvis! Se så pen og rød hannene er! 


Jah, så da føler jeg art jeg har fått med det viktigste. Hah! I grunn!

1 kommentar:

  1. Næmmen, det er meg jo :D Jeg må få de bildene av deg før jeg drar tilbake ass! Har mange unødvendige bilder sjæl :p Tror du har de morsomste ;) Så vi må bytte bilder en dag :D

    SvarSlett