lørdag 5. desember 2009

FY!

Nothing done today! Eller nothing skolerelatert.. Bortsett fra det å tusle på et kjøpesenter og finne postmodernistiske trekk, og levere en essay. Men, jeg har klart å se i mange butikker! Og det er jo ganske givende det også! Trent har jeg å! Guri, hadde jeg fått litt lesing eller skriving inn så hadde jeg jo egentlig hatt en ganske produktiv dag! Men nei. 

Nå har jeg en kabal på gang her, det er ingenting jeg kan gjøre på den, men pc'n sier ikke at det er null trekk left. Sykt irr!!! Aner ikke hva jeg kan gjøre, for det er jo ikke noe! Men da kan man jo også lure på hvorfor jeg sitter og spiller kabal på en fredagsnatt... Jo, Haakon og Sondre spiller FIFA. Xbox.... I say no more...

Og ellers, så ble det nok en gang Papa John's Pizza, digg ass... Spess når det er £15 (under 150kr) for to xxl pizzaer med levering! Mindre sundt, men det er fredag. 

Men det var alt det lite spennende jeg hadde og si i dag.. Så, BYE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar