søndag 13. desember 2009

Home, at last!

I'v come home! Etter lang om lenge og lengre enn lagt kom jeg meg hjem til kalde friske Noreg! Der hvor julepynten er bedre og frosten på gresset ser ut som snø. Der hvor mamma har ryddet i mine fjell med klær og nidar marsipanpølser venter oppå kjøleskapet. Jeg sov lett i tolv timer. Smuuuuud! Tror valget om å ikke dra ut i Oslo i går var et knallbra valg! 

Hittil i dag har jeg bare slitt sofaen og hjulpet til med marzarin-baking. Og for dere stakkars menneskene som ikke vet hva en marzarin er, så er det en julekake-type sendt form above. Looks a bit like this: 





Mmmmm!!! Nammenamm!!! Mens vi lagde de hørte vi på julemusikk, seff, og snakket mye om TP. Og igjen, for dere stakkars menneskene som ikke vet hva TP er, så er det et brettspill bedre kjent som Trivial Pursuit. Hele poenget er å svare på masse spørsmål og få nok kakestykker til å fylle spillebrikken din. Det beste med det er jo at man kan brife med hvor mye uviktig fakta man sitter inne med, og det er jo gøy, for da kan du jo vinne spillet, og det er jo alltid gøy å vinne! Men når man taper så suger det. Når jeg tenker på det nå så var det litt artig det med å snakke om TP med KAKEstykker når man lager juleKAKER. Kanskje det lå i underbevisstheten når vi begynte å snakke om det. Anyhuuu, nå vil jeg spise en kake.... 




                

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar