fredag 11. desember 2009

Big Bang, Big Time

I går var da bare HELT GENIALT!!! Vi var på en pitteliten konsert med 3 band, og Big Bang var en av de. Vi var da oss, som var fem nordmenn, en finne, en greker og en fra venesuela, og kanskje 30 personer til. Vi kunne lett fått spyttet til Øystein Grene i fjeset! Det gjorde vi nesten også... Men i hvertfall, det var utrolig fett! 

De spilte bare for 45 min ell no, så de spilte ikke så mange sanger, MEN de fikk med Something Special, Girl in Oslo og Wild Birds. Det var drit fett! Etter de var ferdig med å spille fikk vi iglet oss opp til dem og tatt nerdebilder med dem. Og vi kjøpte merch av de. Genialt, rett og slett!  







Her har vi iglet oss opp på Olaf Olsen, som var kjmpe hyggelig, og har skills på trommer ass! 

Ja, som sagt så kjøpte vi merch av de, så jeg kjøpte da t-shirt av Øystein Greni. Så jeg fikk cd'n signert og greier, smud! Det er nesten sånn at man syns litt synd på bassissten, for han er ikke like kjent som de andre. Men han var flink og hyggelig han også da! 

det som var litt pussig var at Big Bang var oppvarmingsbandet, så etter dem kom da Phantom Limb. De var ganske flinke de også. I hvertfall en veldig karismatisk vokalist! Pen stemme! De spilte for det meste roligsanger. Vakkert! 


 

 Etter konserten dro vi på en salsa typ bar, hvor det var Jenga på bordet! Så spilte vi det et par hundre ganger. Må jo stappe inn et bilde av det også=)  


 

Men nå må jeg egentlig pakke, med tanke på at flyet går om 12 timer... Men jeg har ikke lyyyyst! Stapper inn noen bilder til... 




1 kommentar:

  1. liker innlegget! :D
    Venninna mi har snakka med Olaf og sa også at han var veldig hyggelig!
    Og bassisten er fettern til han som var musikklæreren når jeg gikk på sagavoll :)

    SvarSlett