tirsdag 29. desember 2009

Leona Lewis - I Got You

Det er strengt talt ikke rart at flertallet av både filmer og (pop)sanger handler om love, dove, og sent from above. For det er sånn mennesker fungerer. Vi liker å suge til oss kjærleik og spre kjærleik. Vi gjør jo dette på alle mulige forskjellige måter, og vi varierer også hvem og hva vi vil elske og sette pris på, men noe har da alle en form for kjærlighet til. Om det er personer, som kjæreste, familie, dyr eller venner. Eller om det er noe mer "upersonlig" på et vis, som bøker, musikk, klær, sko, idrett e.l. En har som alltids noe en setter pris på. T. o. m ælkissene setter jo stor pris på øl'n sin. 

Jeg for min del er en sucker for pretty things. Dette kan en se i kjæresten min. Han er, i mine øyne, den peneste gutten ever. Nå skal jeg ikke sammenligne han med glitter, men det er også noe jeg setter utrolig stor pris på. Det innebærer da alt som glitrer, som en stjerne himmel, jule kort og julepynt, SNØ og smykker, sånn for å nevne noen. Løv it! 

Her har jeg litt lyst til å dra inn Avatar egentlig. For hvem vil vel ikke være heit og blå med selvlysende medfødte prikker i pent mønster på kropp og fjes? Jeg tror jeg gråt tre ganger i løpet av filmen, selvom jeg prøvde skikkelig å ta meg sammen. Så for de som ikke har sett den, se den. Og se den i 3D. PENT.  

Se så pen! 

Kanskje det er derfor jeg likte Twilight-bøkene så godt, ettersom de blir beskrevet som så utrolig pene. Spess Edward i sollyset, diamanter and sparkeling skin... Noe som btw var den største skuff'n i filmene. Han blir jo faktisk beskrevet som marble, sparkelig diamonds with rainbow-light flowing from his skin og what not, så det lille glitteret de dryssa på han i filmen var veldig skuffende! 

Men nå må jeg legge meg, for i morgen skal jeg og Silje leke i snøøøøøen! Og stå på skøyter. Selv om det sikkert blir -15 ell no. Men vi har da klær?!  
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar