tirsdag 8. desember 2009

TODAAAAAY!!!

Nå kjenner jeg ganske greit at feriemodusen kommer snikende inn i konsentrasjonen. Det tok litt tid før jeg registrerte at jeg satt i time og måtte følge med og ta notater. Nå vil jeg bare hjeeeeem! 

I dag var andre forsøk på julegave shopping på sin plass da jeg ikke gadd å gjøre no skole relatert arbeid, men måtte gjøre noe 'viktig' for det. Jeg skal ikke skryte på meg at jeg er ferdig, for jeg klarte bare å finne to gaver. Det er så vanskelig å finne julegaver til folk! Og det gjør det ikke spess lettere når jeg egentlig har sykt lyst til å shoppe til meg selv! Men det er kanskje ikke så uvanlig? 




se så vakkert England er! Og vår pene bygning... Gøy å tegne på bilder da!


Nå begynner jeg å få vondt i halsen igjen og føler det er høyst unødvendig med tanke på at jeg ikke har vært frisk i en uke engang. Dette suger. Godt jeg skal hjem til Norge da! Så kan mamma bleie meg om jeg blir syyyke syk. Dette ble bare tull. Jeg følger egentlig med på southpark. Men burde skrive om postmodernisme i eldon square. JEJE! skal ikke være ferdig før neste uke! 

Ciao! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar