fredag 26. februar 2010

Tha Wisit and Such!

Da har jeg hatt alle jentene på besøk! Det var kjmpe fett! De fikk alle klemt seg inn i leiligheten og tre klarte til og med å sove på samme madrass. Skills. Jeg kan ikke si at vi fikk gjort så himla mye sånn med tanke på at vi var alle litt redusert på lørdagen (de kom på fredagen). Men uansett hvor døde vi var så ble faktisk litt shopping. Det var da sykt flaks at det nettopp hadde åpnet et nytt shopping senter like ved det gamle senteret! Så da var det en helt ny og fresh Topshop som ventet på de. Jeg for min det tilbrakte mesteparten av tiden på en hvilken som helst stol/benk/krakk ledig. 

Men på lørdagskvelden så måtte vi jo ut! Og slik ble det, men ikke i like stor grad som på lørdag. Først ble det japansk mat, noens magers besvær, men det var digg! Nam, nam, litt sushi og, mmm! Så ble det tassing til vi endte på et 'utested' som vi senere på kvelden fant ut var en homse/lesbe-klubb. Spess kjipt etter noen av bevegelsene som ble gjort i drikkeleken vi hadde. Men det skjer! 

 Lørdagskveld på gaybar. Billig rusbrus da! 

 
Alle er med!  

Det var da seff umulig å komme inn på noen av de stedene som er fete på en lørdagskveld. Vi kan nok takke oss selv siden vi ikke kom oss ut for å lete før i tolv tiden, og da var det bare køøøøøø på køøøøø. Så vi dro hjem og glodde frem til sånn ca 5 om morgenen. Skjønner ikke hva vi brukte tiden på ass! 

Dagen etter skulle vi egentlig se på skolen min, evt dra på noen museum og slikt, men da man må gå gjennom en shoppinggate for å komme noe sted som helst, fungerer det greit dårlig. Spess når det regner ute og ikke inne på kjøpesentrene... 
Så omsider, når Katrine hadde klart å sikre seg fire par høyhelte sko (tre med åpen tå?) og resten ett par sko eller lignende, kom vi oss hjem for å glo litt til før det ble mat rett rundt hjørnet. Det var godt, men dyrt! Så heim til leiligheten for å bli spådd av vår alles kjære og respekterte spåkvinne Katrine (med sin ånd Hanne Kjersti, for dere som kan se henne). Der kom det mye rart frem... 
03.45 måtte disse stakkars jentene opp og gjøre seg klare for den hærliga reisen hjemover som ikke gikk uten problemer. Men så som så! Everyone survived! Og til alles lykke og glede så skal det begynne å fly direkteruter Rygge-Newcastle. Greit det kommer nå da!!! 

Jeg for min del gikk rett i sengen og sov igjen, for så å ha 2 timer fra 16-18. Smud å sove lenge ass! Dagen etter klarte jeg, dog alle pengene jeg hadde brukt i løpet av kvelden, å bestille meg ett par sko fra nettet. Jeg vet ikke hva som skjedde! Jeg bare satte meg ned, og vosj! Så var de bestillt! Og vosj! To dager senere var de på føttene mine. But I løøøøv them! 

 
Og de kostet bare £25! 

Og i løpet av den uken klarte jeg til og med å skrive to essayer! Men jeg har fremdeles ikke klart å skrive den som skal være inne om en uke og som teller for halve karakteren min. Uff, det er litt skummelt kjenner jeg. Kanskje den bør begynnes på for alvor i morgen. Kan jo ikke begynne på den nå heller, for nå er det bare 40min til nye ANTM episoder, og etter det nye Two and a Half Men. Godt vi har tv-kanaler. NÆT! Om jeg ikke sitter her og gjør ingenting så sitter vi og humrer av episoder vi har sett minst 3 ganger før. Håpløst! 

Men jeg vil gjerne utpeke litt musikk! Jah! Det vil jeg! Jeg og Haakon har vært ramme på det å fikse ny musikk de siste dagene. Det går i Jamie T, Cold War Kids, Biffy Clyro, Chromeo (sjekk ut "Fancy Footwork!), Arcade Fire og Ellie Goulding. Hun siste er helt fantastisk. Så utrolig lett å like og vakkert. Noen syns kanskje det er for poppete og lett, men tekstene er fine og stemmen henner har så mye følelse! Tror hun skulle til Hove også. Sweheeet. Om jeg skal også da, seff.
 
 
Se så pent da! Med Glitter i håret og alt! Jeg liker det. Godt. 

 (Jeg klarer framleis ikkje å legge til sanger. So, in the meantime, this will have to do!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar