fredag 19. februar 2010

JIPPIIIII!!!

JA! I dag kommer jentene mine på besøk til meg! Glader meg masse! Er fremdeles noen timer til, men jeg gleder meg så ille! Det er kanskje derfor jeg sitter her og skriver på dette og ikke på analysen av tv-dokumentar som skal være ferdig neste uke? 
Jæjæ! Tar det siden! 

 
+ Hanne Kjersti da seff! Har jo ingen bilder av oss alle sammen! Men det skal vi få til nå!


Det skal bli veldig spennende å se hvordan vi får klemt fire jenter i tillegg til Haakon og meg inn i denne leiligheten som er nok MAX 45kvm... Og spess hvordan de skal få sove når vi bare har en ekstra(dobbeltseng)madrass og en sofa. Hoho! Det blir skøy. Og for ikke nevne det at dusjen er helt korka og holder bare nok varmtvann til en person per 6 time ell no. Jeg forstår ikke hvordan den trege rørleggeren klarer å bruke 3-4 uker på å bestille inn noen deler! Skulle de svømmes over fra Kina eller!? Han har sikkert glemt oss helt. Forbannet engelske skrullemann. 

Åh! I dag har jeg og Haakon vært sammen i 1 år og 8 måneder. Wow! Praktisk talt gift! Kos kos! Og hvordan skal vi feire? Joda, vi skal gjøre et forsøk på å rydde leiligheten før disse bertene kommer, også må vi handle, og kanskje til og med trene. Den siste tror jeg nok jeg drøyer med tanke på hvor støt jeg ble av gårsdagens treningsøkt... Trenger jo hvile dager også! 

Jo, og sånn apropo ingenting så var det veldig kos på Valetines day! Jeg fikk en masasjetime(om det er sånn det skrives?) av Haakon, litt kjipt at jeg ikke hadde kjøpt han noe... Så tuslet vi rundt sammen etter at jeg hadde trent. Gikk på kafe og bare var kjærester. Veldig kos. Det blir for at man ikke tar seg tid til sånt når man hele tiden må jobbe med skole. Selv om man ikke gjør det, man bare sitter på hver sin pc og surfer. Eller, det er i alle fall det vi gjør. Såda var det kos å faktisk gjøre noe! 

Så gikk vi på kino og så Wolfman. Den var akkurat det jeg forventet. No more, no less. Mye innvoller, men, det gikk bra. Før vi gikk på kino spiste vi krabbemiddag. Det var nok en litt shady krabbeguffe vi kjøpte, for magen var ikke helt fornøyd etterpå. Det er best å koke og rense selv ass! Da vet man mer hva man får og når de er kokt og alt sånn. Også er det gøy å pelle ut og virkelig jobbe med å få ut hvert gram av krabbekjøtt også... 

 
Awwww! Vi trengte loff! Men dette var hva vi fikk.. "It's Italian! Really nice! It's Italian! Greit, det hjelper lite at den er italiensk når den ikke er en loff!!! Men den var god da.. Uten krabbe i alle fall. 

Men nå får jeg vel gå og kle på meg og komme meg ut til den ene timen jeg har i dag... Mæn ass! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar