søndag 7. februar 2010

Long time no see

Da var det lenge siden sist! Siden sist har jeg hatt eksamen, vært i Norge, stått på ski, stått på snowboard og aka på snowboard (noe som er sykt gøy pga mangel på kontroll). Jeg har også sett Avatar for andre gang i 3D, men denne gangen på imax (vet ikke om det er på, i elle med imax som er riktig måte å si det på), og jeg gråt nok en gang gjentatte ganger i løpet av filmen. HVa mer har jeg gjort? Ikke stort! 




I går var vi på ball med klassefolka til Haakon, det var sært. Siden alt de lærer om er båt eller vann relatert er det vel bare logisk å ha dette ballet på en båt som seiler opp og ned elven i Newcastle? Jeg for min del syns båten var litt for liten og satt ikke så stor pris på at båten begynte å rulle når jeg sto der i hæler og kjole (med litt innabors). Men desserten var god, seff=) Kaaaake<3 



Utenom det så har jeg faktisk tenkt litt på bloggen. Litt sånn: hvorfor skriver jeg egentlig blogg? hva er egentlig poenget? Jeg har jo ikke noe budskap, kanskje en latter til dere som leser mine tullete måter å formulere meg på ell no, men ikke noe dypere enn det. Så da jeg tenkte litt på dette, seff for jeg sovnet når man alltid har 'geniale' ideer, kom jeg til å tenke på hva slags blogg jeg egentlig skulle hatt. 

Jeg er jo ikke god til noe spess, ingen skills på noe som helst som kunne blitt til en kostruktiv blogg som kunne vekket interesse hos noen andre enn de som kjenner meg. Men de som kjenner meg vet nok om en ting jeg er god på som jeg kunne klart å skrive greit mye, og entusiastisk, om; ting som irriterer meg og mitt negative syn på ALT. Men det er jo greit langt fra konstruktivt, men jeg hadde sikkert syns det var digg! Let out a bit of steam. 

Sånn som i dag, jeg har vært ute blandt folk i kanskje 30min til sammen hele dag, men har likevel en del ting som irriterer meg grønn. Med tanke på at det er lørdag kveld i Englang så er det kanskje ikke så rart... Sånn som alle de grisete gamle mennene som tasler rundt og skriker så ille bare fordi de er fulle. Og som insisterer på å snakke med meg. Nr 1, jeg vil ikke snakke med deg din ekkle grisete fulle mann. Nr.2 Jeg skjønner ikke hva du sier når du slumser ut denne unnskyldningen for engelsk uttale med en inngrodd jordy slæng i tillegg. Når jeg går der, en jente, alene, obviously edru, med stø rask gange og blikk fokuser på alt annet enn menneskene som sjangler rundt meg, HVORFOR snakker du til meg!? 

Og alle disse jentene som absolutt må ha på seg 20cm hæler og kjoler som går rett under rompa, uten strømpebukse og uten jakke. Og værre er, de som ender opp barbeint på bar bakke etter at disse 20cm hælene visstnok ikke var så behagelige likevel. Greit det lissom! Å traske rundt på barbeint 4 februar med kunn en tubekjole på! JEg blir faktisk litt sint på de jeg ass. 

Of alle de mennene som elsker å gå i kjole til enhver anledning på by'n. Men om de ser en kar med sminke, så er det han som er homo! Gæd ass! 

Jo, og sånn apropo, jeg klarte å gjøre noe så sykt flaut her om dagen også. Jeg trodde en forelesning jeg hadde beynte 13.00, så jeg kom sånn 7 på hel og så at alle satt der og hørte på foreleserern, og seff var alle plassene tatt så jeg måtte sette meg helt forran. Og seff begynte timen egentlig 12, så jeg kom inn sånn 5min før den var ferdig. FLAUT!!!!! But I lived to tell the tail, so no damage done. Bare litt. 

Anyhu, da jeg kom hjem fra denne kvelden så finner jeg 4 gutter og en xboxs i full action i stua. Takk. Neeeida, det er kos det. Nå skriver jeg bare vrøvl. Jeg gleder meg til flikkane mine kjem på besøk, selv om det bare er ca to dager så tror jeg det blir koooos! 

1 kommentar:

  1. Jeg blir glad av å lese, Regina! :)
    Jeg skjønner godt dine frustrasjoner. Jenter i alt for lite og teite klær i kuldekulde. Weard!
    Jeg har ikke fått stått på snowboard ennå, jeg trenger deg å leke med i bakken! Kommer ikke du til norge før snøen på tryvann blir borte?
    KLEMZ

    SvarSlett