torsdag 22. april 2010

Sleeping Good From Now On

I natt drømte jeg at jeg hadde solen midt i fjeset uansett hvor jeg gikk. Jeg prøvde å gjemme meg bak en vekk, sola i øya, prøvde å lukke øya, sola i øya, jeg åpnet øya, sola i øya. Jeg og Haakon er så heldige at vi har en ca 15cm sprekk mellom gardinene på soverommet. Og da har vi også solens morgentimer skinnende inn på våre vakre morgen fjes. 



Etter å ha klaget på dette fikk jeg noen tips om å kanskje investere i en sånn en sove-lapp-over-øynene-ting. So I did! Og de er jo kjempe søte! Ja, den med ører på er Haakon sin.. Det som er litt kjedelig er at man ikke kan se hvordan man ser ut med de på! Joda, man kan ta bilde og bla bla, men du kan aldri se deg selv med de på med mindre de er skikkelig dårlige og tynne og ikke fungerer til det de skal uansett. Jeg vil også hilse og si at jeg i dag kjøpte to skjørt til £2 hver, det er under 20kr stykket... Hurray!

1 kommentar:

  1. Regina! Jeg er enig i tanken din.. hadde vært fint å se hvordan en så ut med slike ta-vekk-lyset-lapper!

    SvarSlett