lørdag 17. april 2010

Førerprøve?

Haha! Jeg tok "Førerprøve" på prøve.no! På den som klarte 23 av 45, og 8 av 10. Og jeg har aldri lest i en eneste teoribok om bil! Litt stolt av meg selv. Selv om det ikke akkurat er den samme prøva man får når man skal ta den faktiske prøva... 

Anyhuu! I dag har det vært kjempefint vær her i Newcastle, ikke for kald vind, sol! Og jeg har sitti i kjelleren på biblioteket fra 11-18.30. Jah. Og i morgen skal det bli enda finere, og jeg skal gjøre det samme som i dag. Jejeje, er mer sol å finne i fremtiden!

Etter en hard arbeidsøkt tok vi oss friheten til å spise ute (fordi vi hadde "dårlig tid"). Det var syyykt digg pasta! Og resturangen er ca 3min fra home. Vi har lissom aldri sett den før, den er sånn most mellom to pub'er. Men vi kommer nok dit igjen! Så med magene mettet dro vi på kino og så "Clash of the Titans" i 3D (seff). Den var vel akkurat det jeg hadde forventet. Intet mer, intet mindre. Underholdende nok. Nice scenery, pretty people, cool effects. I like it. 


Men nå har Haakon spilt ferdig det han skulle av FIFA10, så da må jeg nesten tasse mot tannpuss selv. Jeg har klippet neglene mine btw, det er så syyyyyykt digg å skrive med korte negler compared to lange! Ah! Bare flyr over tastaturet! Også fikk jeg en kjempefin bursdagsgave fra Tile og Doni! I LØV IT. 

Nightyøw!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar