lørdag 9. oktober 2010

Jeg har...

Jeg har begynt på tverrfaglig kjønnsstudier ved universistet i Oslo. Jeg har flytta inn på hybel i Oslo. Jeg har tatt inn tanken om at det er høst, ettersom at jeg ser oransje trær når jeg ser rett frem og ut av vinduet mitt. Jeg har begynt å få tørre hender fordi det er høst og tørt. Jeg har sagt ja til å bli med på Adam&Eva sitt jubileumsshow, så jeg har derfor fått håret mitt klipt kort kort kort og farget rødt rødt rødt.



Jeg har besøkt Haakon i England og kost meg masse masse med Haakon som shoppet, digg sushi og generelt HAAKON! Jeg har kjøpt meg gammelrosa crocs som jeg lurer på om jeg egentlig skulle hatt i en størrelse større, men ettersom jeg kjøpte de på flyplassen i Newcastle og har de på nå, så gidder jeg ikke bytte de.


Jeg har ikke gjort nok skolearbeid og følker meg litt stressa. Nå har Haakon stått opp. Så nå blir det snakkings!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar