torsdag 26. november 2009

First innlegg, jeg er syk.

Jeg har nå vært syk i 2 uker og syns særdeles synd på meg selv. Jeg har seff masse skolearbeid som egentlig må gjøres, men det tar vi i morgen. Akkuratt nå er jeg trøtt, for jeg har jo trossalt vært utenfor leiligheten i dag!
På vei hjem fra timen i dag gikk jeg forbi markedet in town. Der var det så fantastiske saker at jeg får slev nedover haka av å tenke på det nå... De hadde marsipan med sjokoladetrekk, altslags likør sjokolade (ikke at jeg liker det, men det er det sikkert noen andre som gjør), store cookies, og de største muffinsene med BELGISK SJOKOLADETREKK og på dette trekket var det figurer igjen av belgisk sjokolade! HALLO! Men jeg kjøpte ikke, for jeg hadde alt kjøpt nøtter som jeg og Haakon skulle kose oss med.
Da jeg var godt hjemme ringer Haakon og sier han har akkuratt sett Bergens ordfører, dette finner jeg litt rart med tanke på at vi befinner oss i Newcastle, men for all del. Det viser seg at Norge gir både Newcastle og London (og sikkert noen andre byer også) juletre hvert år som takk for hjelpen under krigen. Så da har vi lært noe i dag også dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar