fredag 25. mars 2011

Nei. Negativt ladet ord.

I dag skulle jeg bruke hele dagen på å skrive på kvalifiseringsoppgaven min i ex.fac. Men jeg endte brått opp med å ta masse meningsløse bilder med mobben min, og jeg fant da ut at den er bedre på macro bilder enn selve kameraet mitt. For da jeg forsøkte å ta bilder av navnet mitt bakpå iPod'n min var det helt umulig å skjønne hva det sto. Men med mobben funka det! Veldig rart. Men det er fine farger bakpå en cd og det er røde gardiner foran vinduet. 



Lat som at du ikke ser mobben, det er fargene som er gøy. 



Du kan faktisk lese hva som står der! Om du får bildet større da...




Skal jeg kanskje skrive litt på denne drittkjedelige oppgaven jeg da... Uhh... Jeg skal trene om to timer. Så skal jeg trene i to timer, så er Haakon i Norge! Kos!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar