mandag 15. mars 2010

Puppy!!!!




Så jeg kommer meg hjem og sjekker mailen min, and what do I find? Joda, mamma har fikset seg/oss en valp! En liten gutt som er blanding mellom gordon setter, labrador og border collie. En liten bastard. But a cute one at that! Sååå SØØT!
Og se så flink han er til å sitte! Bare 11uker gammel! Å! Get me home! 




 Leker litt også! Jeg tror jeg må kjøpe han en liten leke når jeg er på shopping neste gang. Å! Det er så perfekt å ha hund, spess valper, for da kan man lissom ta seg en gåtur uten å måtte ha no destinasjon når som helst! Jeg gleder meg bare til å komme hjem jeg nå. 


Og det er jo egentlig ganske mye som skjer når jeg kommer hjem også, kommer jeg på når jeg tenker meg om. Jeg skal møte ny søt liten valp. Jeg skal skaffe meg ski og stå på de om snøen i Norge tillater meg det. Jeg skal se raske menn 26 mars med madde og hk, og etter det en liten tur ut i Oslo-poslo. Så to dager senere bærer det til Athen med familien Haakon, hvor vi skal feire påske med familien til kjæresten til Haakons bror. Også skal vi innom Tyrkia også tror jeg, før vi vender nasan hjemover mot Noreg. Når vi er hjemme igjen skal vi vel en tur på fjellhytta til Haakon og leke nordmenn på ski i nordmarka! 


Og for ikke å glemme at jeg skal under alt dette lese alt jeg overhodet klarer om britisk historie i de to søte små bøkene jeg skal ha med meg hjem. Så joda, dette blir bra! 


Guri land, må komme meg hjem nå jeg! Har ikke tid til det her!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar