lørdag 16. januar 2010

SWEEEET!!!

Smud! Da har jeg faktisk fått veldig mye ut av dagen! Bl. a å ha den eksamenen min og bestille billett hjem til Norge... I morgen! Woho! Så da blir det kos frem i Norway frem til torsdag, så blir det feiring av finished with those horrid exams på torsdag kveld. Kos! 

I dag gikk jeg ut av eksamens rommet og følte jeg hadde gjort et skikkelig halveis produkt. Men jentene som gikk ut før meg sa at de var ferdig etter det første kvarteret og bare satt og glodde den siste timen. Da var det nok ikke så ille det jeg hadde gjort likevel. Men nå er det ferie i en uke, så ferdig med det! Tar det igjen til sommeren.. Haha.. 

Anyhuuu, vi så The Hangover iste. Har du ikke sett den? SE DEN. 

Jo, og btw, jeg hater Ryanair. Skikkelig. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar