søndag 18. desember 2011

Juleblogg, in da house!

Da har jeg kommet meg til Haugesund. Det er kos. Jeg har til og med rukket å være her i ca tre dager alt! Og nå skal jeg og Haakon tilbringe søndagskvelden sammen for første gang på altfor lenge. Men først noen sykt bra tatt kosebilder av nissen.





Jeg og Haakon har alt rukket å være på julelunsj på jobben hans, hvor det gikk i heftig diskusjon om det var vits med kongefamilie eller ikke, samt waldorfsalat. I <3 waldorfsalat. 

På lørdag stakk vi til kjøpesenteret Amanda, som så sykt stort ut fra utsiden, med en nisse som rørte på seg over inngangen og greier. Men på innsiden var det faktisk ganske så lite, men fylt med MYE sang. Anyhuu. Vi ble ferdige med alle gavene, bortsett fra de som er i ovnen på keramikken (:/) da seff. Men jeg klarte også å fiske inn no stæsj til meg selv. Som for eks Kari Traa sokker og en hår-donut. 







Så det var jo fint. Men så kom i dag. Og da har jeg blitt i pysjen frem til iste, for da måtte vi ut og kjøpe middag. Det ble tandori kylling greier. Big woop. Det regner. Men jeg har bare tatt med meg gummistøvler og inne-joggesko, så det passer fint. Og nå er jeg back i pysjen igjen. Mmmm, pysj. Men jvi har faktisk klart å se både Atlantisthe lost empire og Tarzan. Og nå er det Narnia på G.

Og ellers, så hadde hundene til Haakon spist Alvin & gjengen, vi skal se finalen i håndball (GO NORWAY), og i Haugesund har Rug Sprøen hull. Men nå skal jeg støvsuge. 

3 kommentarer:

  1. åhååhå! Hørtes ut som om en bra start på jula! :D Likte spesielt hårdonut, HVA er det? :S Håper du skal ha melis og kakestrø på den <3 da blir nok håret fint.
    forresten,kul nisse!

    SvarSlett
  2. Åh, sånn rugsprø har vi på Toten og! Da er det skikkelig morsomt å spise to rugsprø med baconost i mellom! You should try it! :)
    Jeg <3 julebloggingsen!

    SvarSlett
  3. JA! Dette er megakos! En hårdonut er forøvrig en sånn en som du ser på bildet som du putter i håret og bretter håret rundt for å få en snerten liten bolle av en sveis. Mye mat i håret her ass! http://www.youtube.com/watch?v=269tIzr_wIY

    doughnut, ikke donut. Engelsk-kunnskapene Regina! Skjerpings!

    SvarSlett